Saturday, April 30, 2011

lagi 2 hari lagi...

2 more day wanna back to hostel...im so boring in ostel...many problems...i hate this!!!erghhhhh!!!malas gilew nk balik....nanti bnyak jew masalah datang kt aku....dah lew x dapat tumpukan perhatian dalam kelas x abis2 mengantok jew...ish3...i think nk pindah lah but maybe my parents x bagi kut...ermm...nk wat camne kalau diorang x bagi kan...maybe akan bertahan selama 1 tahun kut...aq rindu giler kat skpr...nk balik ke zaman kanak2 mcm dulu...bnyak kenangan yang aku lalui..teringat lagi aku kena kejar dngan anjing dan akmal menyanyikan lagu untuk aku..wow!so amazing but tu cuma kenangan saja kan...but aku kena terus hadapi cabaran dengan tenang di smkbr...chaiyok!!
Please Click Like~! :)

0 comments:

Post a Comment

 
All right reserved by me @copyright protected