Sunday, July 3, 2011

penat..

wah!!!penat giler...mana ade penat aku lari sikit jer...larian 1 murid,1 sukan dan 1 Malaysia.....boleh ar....x de ar penat sebab sempat posing lagi...hahaha.....tu best....i like it...tapi boleh tahan dan lebih baik cuti sampai isnin....tu baru bagos.....aku suka...boleh lah rehat but yang aku x suka bila kena wat keje sekolah & folio....arghhh!!!!banyak giler....Menyampah!!!!dah leh kena hantar hujung bulan tujuh.....geramnyer kene wat......sakit je hati...


Dengan fatin aqilah....tengok tu nombor aku baik punya...0098..hahaha...


dengan yuna,neresa and waniey ^__^


waniey ngan aku peluk tiang....saya tiang..I LOVE YOU tiang...haha


tunjuk love x menahan...PEACE!!!!


aku ngan HILMAN....menyebok jew budak ni..ish3


aku ngan alisa tayang beg...lagipun bukannya beg aku tu beg NURESA....


gambar asrama terlebih cantek ni...



ni baru aku...budak gempak yang bernama PUTERI NAJWA NABILA....
K...NI jelah yang boleh aku cite2 kat korang...
k..bye!!!!
Please Click Like~! :)

0 comments:

Post a Comment

 
All right reserved by me @copyright protected