Saturday, August 27, 2011

Sedihnyer!!!


pada suatu hari,aku bersama teman-temanku pergi ke sekolah untk bacaan yassin
tiba2.... aku berdiri.....
aku jatuh pengsan tanpa sebab....
bila sampai di hospital...
doktor beritahu mereka yang aku menghidap penyakit..
dan x akan hidup lama lagi....
aku sedih bila mendengar khabar itu
dan bermula lah
diorang cuba menggembirakan hati aku...
aku sedih bila mereka buat begitu kepada aku seolah2 aku ingin pergi pada hari esok..
aku cuba untk menahan nangis
tapi..
x boleh....
pada jamuan akhir tahun...
tiba2 aku rasa sakit..
dan x tahu kenapa???
pabila aku membuat persembahan untuk rakan2 dan family...
jantungku sakit dan aku jatuh ke lantai
keadaan kelam kabut...
pabila sampai di hospital....
doktor memberitahu bahawa aku x ada lagi....
semua orang menangis dengan pemergian aku..
Bayangkanlah bila seseorang yang anda sayang pergi buat selama-lamanya...
hanya tuhan saja yang tahu hati ini.

Please Click Like~! :)

0 comments:

Post a Comment

 
All right reserved by me @copyright protected