Thursday, May 31, 2012

Emo

Hye reader ~!! dah lama x update blogger yng x beberapa nk comel ni , , kuangkuangXD , , Sejak akhirII ni aku emo sikit , , kenapa? tu x perlu tanya , , memang aku nk cite pun itupun kalau anda sudi nak membaca dan mengelike, , eceh ceh , ,

Cerita ini Bermula di sini ~

My Parents x pernah faham aku, , aku x kisah kalau x nk layan sekurang nyer paham lah masalah aku ni , , I'M LONELY ~ !!no one know my hearts like what , , I Miss kawan-kawan , , nak wat cmne aku redha je lew , ,
sebenarnya cite ini panjang tahu so x payah nak tahu sngat kan , , yng sederhana ni pun dh cukup berbaloi bak kata orang , , ok lah readers smpai di sini saja , , :)
Lelaki Ada Halkum , Assallammualaikum , ,
Bye ~ ~ !!


 

Please Click Like~! :)

0 comments:

Post a Comment

 
All right reserved by me @copyright protected