Sunday, January 22, 2012

Mengedit...


penat deh mengedit blog orang...mula2 edit blog dak Nadia Zulkifli pastu edit pulak blog Liyana Azman....x de larh secantik mana...just simple gitu2 jew...sebab bosan punya pasal...
Banyak ar kesdihan melanda dalam diri aku...lepas satu..satu pulak yang datang...x sanggup ar nak hadapi semua ni..ini dugaan palin berat ar bagi aku...tapi aku redha dengan semua ni,....apa aku boleh buat...aku mampu berserah pada yang esa...mungkin tahon ni aku jadi budak pendiam...x macam dulu lagi...suka gila2..gemble jew...suka kacau orang...mungkin itu cuma kenagan pahit dan manis tahun lepas....banyak pengalaman suka dan duka aku lalui bersama dengan kawan2....mungkin itu satu kenangan...aku hanay mampu simpan dalam hati dan ingatan....

WE CANNOT GIVE UP...WE CAN DO IT AS WE CAN GET IT

Please Click Like~! :)

0 comments:

Post a Comment

 
All right reserved by me @copyright protected