Friday, January 20, 2012

sedih...!!!


argghhh!!!
tension aku ar....dah lew sedih sebab nak pindah dorm 7....sedih bebe kena pisah ngan kawan2....xda aku nak bergossip,main2,bergadoh,belajar  sama2 ngan diorang...nanti aku akan jadi seorang pendiam kat dalam dorm 7.....x nak pindah dorm...satu malam aku nangis sampai bengkak...kesian tau....aku x nak pindah...x nak....
rasa ingin pergi jauh dan tinggalkan kawan2...dan mahu bersendirian...tak nak ingat tapi sentiasa bermain dalam fikiran seolah-olah macam berpisah tu jauh sangat padahal satu bangunan jugak...aisshhh!!!ntah lah kenapa....
terkejut bila dia umumkan nama aku...
"Dorm 3 stay KECUALI
nurfaradillah=Dorm 1
nurtahirah=Dorm 1
umie nur zaheedah=Dorm 1
sampai jew nama aku...
Puteri Najwa Nabila Dorm 7...
sedih siot...terus menangis aku....yuna kata jangan sedih..tapi aku x boley....aku menangis gak...biarlah budak aspura nampak aku x hairan pun....Ramai kut menangis malam tu....
aku menangis dan kawan2 aku pun sama....sedih!!!

Nota Sedih.......*_*



Please Click Like~! :)

2 comments:

  1. Puteri , biarlah . Ada hikmah disebalik kita terpisah dorm . Mungkin warden nak suruh kau belajar suruh kau naik kelas tahun depan . Biarlah Puteri . Kau suka sangatkan buat aku nangis kan ? Smile always lah sayang :]

    ReplyDelete
  2. ok...haha....tapi nak nangis jew...sedih...

    ReplyDelete

 
All right reserved by me @copyright protected